Álom

 2010.10.27. 07:04

Álmomban meghaltál s hirtelen csend lett, körém dermedt némán a minden, s szívem nélkül dobbantak tovább a percek. Aztán zajjá robbant körülöttem a világ, s arra eszméltem, hogy én üvöltök, ahogy zokogva könyöröglek vissza az életedbe, még akkor is, ha nem tudok a része lenni, még akkor is, ha nem akarsz a részem lenni. Térdembe szivárgott az egyedül, kíméletlen tépve le a csontról a talpon maradást, s a földre reszkettem, erőtlen, nem erről szólt a megalkuvás, nem így akartalak megvédeni. S addig feküdtem mozdulatlan, kihűlten beléd kapaszkodva, míg elfogyott az utolsó korty levegő, s fulladva rándultam a valóságba.

Álmomban meghaltál, s ezt ébren kell, hogy túléljem.

Címkék: kattanás

A bejegyzés trackback címe:

https://sidaleerenton.blog.hu/api/trackback/id/tr872402130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása