Lefelé

 2010.05.08. 23:31

Csak nyelem a visszafojtott érzést, jégkockaként torkomon akadva fullaszt, súlyos kővé válva üli meg a gyomrom. Lassan épülnek vissza a falak, mert oly könnyedén döntöd romba őket, hiába minden küzdelem, eleve elrendelve állok a vesztes oldalon. Éberen forgat magán az ágy, s túl valóságosak rövid álmaim,  míg egyre mélyebbre ránt magával a kattanás, s már alig emlékszem, hogy visszafordultam-e vagy még ott vagyok, félvilágok közt rekedten nehezen eszmélek újra magamra. Néha tányért lökök elém, gyakrabban poharat, s már két pirulányi idő kell, hogy csituljon fejemben a gondolat, s el tudjam magam vágni a nagy közös tudattól, hogy végre csak én maradjak és a hátrahagyott fájdalmad, kéretlen elevenedsz meg minden érzékemen, nekem nincs mibe menekülni, mert belaktad mindkét életem. Nekem nem megy a megalkuvás.

Címkék: kattanás

A bejegyzés trackback címe:

https://sidaleerenton.blog.hu/api/trackback/id/tr821984961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metz 2010.05.11. 21:51:04

Remek! Érezni, hogy automatikusan írod…
„Néha tányért lökök elém, gyakrabban poharat” – az ilyen szerkezetek tetszenek nekem…
süti beállítások módosítása