Levegő

 2010.05.15. 10:11

Csak ülök és figyelem, ahogy körém sűrűsödik az éjszaka, szorosan simul rám a csend által az egyedül, de most már az én hibám, én oldottam ki a súlyos bársonyfüggönyt, hogy nehezedjen közénk, mert még mindig elviselhetetlen a nélküled. Nem hazudhatom rád tovább a mosolyom, mikor Te hívtad elő az igazit, de képtelenség az álarcot fenntartani, mikor minden pillanatunkban meghalok kicsit, s kettőnk különös vákuumában levegő nélkül próbálok lélegezni. Nem írhatok többet, mert nem ér, hogy olvasol s átérzel, míg nekem a profizmus közönye mögé bújtatott rezzenéstelen arcod mutatod, mintha én fájnék egyedül. Mégis mikor lett a semmink a mindenünk...

Címkék: kattanás

A bejegyzés trackback címe:

https://sidaleerenton.blog.hu/api/trackback/id/tr182004598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása